Traducció

dissabte, 13 d’octubre del 2012

La 7a Volta BTT Vila d'Orba sobre el plànol.

Vos presentem aquí unes quantes vistes del recorregut de la setena edició de la Volta BTT Vila d'Orba.

L'eixida i l'arribada estan situades al voltant de la Plaça d'Espanya i el Carrer Major. Allí trobareu un punt d’informació. A la zona de la Piscina i Polisportiu municipal trobareu també lloc per aparcar els vehicles, a més de servei de dutxa i més. Després de fer una breu volta neutralitzada per dins el poble, ràpidament accedirem al Camí dels Plans, direcció Benidoleig per camins asfaltats envoltats de camps de tarongers.

Zona d'eixida i arribada, en ple nucli urbà d'Orba.

En arribar a Benidoleig, creuarem la CV-731 direcció el nucli urbà i la urbanització de El Poblet.

Pas per Benidoleig, direcció a la primera ascensió de la Volta.

Al voltant del quilòmetre 7,5 farem cim a la primera ascensió del dia. Allí trobarem el premi especial oferit per la Pizzeria Piscina d'Orba.

Zona de la Cova de Dalt i la Cova de Baix, amb boniques vistes de La Vall del Girona.

Zona del Ranxo de Peretó i accés a Orba.

A partir del quilòmetre 14 bordejarem El Seguili fins arribar a Orba, on trobarem el primer avituallament.

Accés al llit del Riu Girona.

En travessar el municipi, anirem direcció al Cementiri fins arribar al llit del Riu Girona.

Pas per El Polvorí i la Casa del Pantà, camí de El Campell.

A partir del quilòmetre 22 s’endinsarem en el terme municipal de La Vall de Laguar, passant molt a prop del Pantà d’Isbert.

Tram del Barranc del Moro, La Font del Gel.

Una vegada en el llogaret de El Campell, farem part del traçat del Trofeu BTT La Vall de Laguar. A la Font del Gel trobarem el segon avituallament de la Volta.

Pas per l'Ermita de Sant Sebastià i El Calvari de Murla.

A partir del quilòmetre 29 s’inicia l’ascensió a l’Ermita de Sant Sebastià i l’espectacular baixada de El Calvari de Murla.

Tram final d'aquesta VII Volta BTT Vila d'Orba.

En el quilòmetre 32 es troba la trialera situada entre El Castellet i El Tossalet d’Orba, i ja tan sols ens restarà entrar al poble i creuar la línia d’arribada d'aquesta VII Volta BTT Vila d'Orba.